Llarg, 60 - 17190 Salt

972 233 681

Les obres del carrer Llarg

Les obres del carrer Llarg

Les obres afecten a la majoria dels veïns de la zona i a l’escola des del novembre

A finals de novembre van començar les obres al carrer Llarg de Salt (Girona). Les obres van perjudicar a molts veïns, a més a més dels alumnes de l’escola Fedac Salt. Els problemes que generes són diversos: des de tallar el carrer fins a problemes amb el clavegueram. Per això, tothom desitja que aquestes obres s’acabin el més aviat possible.

Les obres van començar al carrer de la processó. Fa unes dues setmanes, abans d’acabar les vacances, ho van finalitzar i van començar amb el carrer Llarg, dificultant la circulació de veïns, treballadors i alumnes.

Les obres afecten per les persones en general però, sobretot, afecten les persones que tenen fills i van amb el carret per les pedres. També afecten als cotxes  perquè no poden circular bé i als alumnes per entrar a l’escola i sortir, ja que entren i surten pel carrer Processó.

A més de les dificultats del propi carrer, des de les aules també s’escolten els sorolls de les obres quan es fa classe o puja el fum que es produeix al carrer.

Aquestes obres formen part de les millorers urbanístiques als carrers Llarg i Sant Dionís.

Redactors:

À.R, E.J, I. B.

Obres al carrer Llarg